دلم....

فـــریــــــاد اشــــــکــ... هـا

دلم....

 

                                        

دِلـَـــــمــ ؛

گـ ـاهے میــگیـــ ـرَد !

گـ ـاهے میــ ـسوزَد !

و حَتے گــ ـاهے ،

گــ ـاهے نـَ ـه خیــلے وَقتـــ هـآ

میـــ ـشِکَند !

امــ ـا هَنـــــ ـوز مے تَپـــَــد به خـُدا

 



نظرات شما عزیزان:

کوارتز
ساعت14:23---20 بهمن 1391
فلسفه تنهایی را

هرچقدر هم خوب ببافند

بی قواره برتن_آدم زارمیزند..


پاسخ:زیبابودممنونم


مهندس مریم
ساعت21:28---19 بهمن 1391
سلام ممنونم از دعوتتون وبتون خیلی زیبا و جالب هستش

آرزو
ساعت12:19---19 بهمن 1391
سلام وبت جالب هست.من رو که لینک نکردیپاسخ: سلام آرزو جان گفتم که خودت خودتو لینک کن باتبادل لینک وبمون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:دلم,فانوس خیال,فریاد اشک,اشک,قلب,احساس من, ] [ 21:47 ] [ ♥♥سحر♥♥ ] [ ]