حکمت خداوند

فـــریــــــاد اشــــــکــ... هـا

حکمت خداوند

                                                  خدایا من به عنوان بنده حاجتم را گفتم

امیدوارم اگر قرار به برآورده نشدنش هست

از حکمت تو باشد تا بی لیاقتی من . . .

حکمت خداوند...



نظرات شما عزیزان:

اریا
ساعت13:56---16 بهمن 1391
سلام من تو وبلاگم لینکتون میکنم اگه دوست دارید تو چت رومم هم که تو وبلاگم ادرسش هست خواستید لینکتون کنم یه سر بزنید اونجا حرف بزنیم و اگه مایل بودید ادرس چت روم و هم بزطارید ادرس وبلاگتون و اونجا هم تو لینک باکسم میزارم وب جالبی داشتید ممنون که برام نظر گذاشتید www.ashnachat.ir


p&P
ساعت15:24---15 بهمن 1391
سلام وبلاگ خوبی داری.اگه دوست داری یه سر به ما بزن pakanparto.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:حکمت خداوند,بی لیاقتی,آرزو,فانوس خیال,فریاد اشک,حاجت, ] [ 12:26 ] [ محمدمهدی ] [ ]